Politica de retur si schimb

Magazinul online www.articole-botez.ro comercializeaza PRODUSE PERSONALIZATE dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre Cumparator, produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel NU SE RETURNEAZA SI NU SE POT INLOCUI, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

In cazul produselor nepersonalizate, potivit legislatiei in vigoare (OUG nr. 34/2014), cumparatorul are dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sa returneze produsul / produsele comandat(e). Cumparatorul se obliga sa notifice Articole-botez in scris, prin numar de telefon 0722249687, asupra intentiei de a returna produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, Articole-botez poate refuza returul produsului / produselor.

Articole-botez are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).

Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresa postala
  • adresa de email
  • numarul de telefon
  • numarul comenzii
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar)
  • motivul returului (optional; informatia va fi folosia pentru imbunatatirea serviciilor).

I. Pe teritoriul Romaniei

Livrarea se face prin serviciul de curierat rapid Fan Curier. Termenul de livrare este maxim 5-7 zile lucratoare, de la plasarea si confirmarea comenzii, pana la predarea catre curier. Nu putem garanta termenul de livrare efectiva a comenzii de catre curier, la adresa specificata de client.

Costul de livrare este:

  • Pentru livrarile in Bucuresti si Ilfov – 20 lei 
  • Pentru celelalte localitati din Romania, aflate in aria de acoperire a Fan Curier – 25 lei
  • Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire a Fan Curier – vom contacta clientul pentru a confirma costul transportului, inainte de a expedia produsul.

Suma aferenta returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar, daca toate conditiile sunt indeplinite:

  • produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de Articole-botez, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale.
  • Articole-botez nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).

La returul produsului / produselor, Articole-botez realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituiri contravalorii produsului / produselor.

In conformitate cu legea in vigoare, Articole-botez isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor deteriorate.

In cazul in care marimea nu este potrivita, sau se doreste un alt produs in locul celui achizitionat, schimbul produsului comandat se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Cumparatorul se obliga sa notifice Articole-botez in scris, prin sms la numarul 0722249687, asupra intentiei de a schimba produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, Articole-botez poate refuza schimbul produsului / produselor.

Iti trimitem coletul de SCHIMB GRATUITValoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra. Contactati Articole-botez la numarul de telefon 0722249687 pentru a efectua schimbul.

Recomandarile Articole-botez privind schimbarea produselor:

Daca te-ai decis sa schimbi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  • Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.